HTML

közútibaleset

Egy érdekes közúti baleset, ahol helyszínelés 2 km-re történt. A történtek után minden hivatalban csak az átverés. stb.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2007. április 02-án történt

2007.08.29. 15:09 rhiannon

Nos hát vártuk még ekkor itt a papírt a bíróságról, hogy akkor tudjunk bemenni a biztosítóhoz. Nos megörültem láttam, hogy XY Rendőrfőkapitányság. Jaj de jó hát végre mehetünk a biztosítóhoz. Nos és kibontom és mit látok, hogy N. A. mint eljárás alá vont személy jelenjen meg itt és itt az alábbi jogszabályra hivatkozva:

44. § (1) Annak a járműnek a vezetője, aki - a (2) bekezdésben foglaltak kivételével - az elsőbbségre vagy az előzésre vonatkozó szabályokat megszegi,
ötvenezer forintig terjedő pénzbírsággal sújtható.

Jelezném, hogy a baleset február hó 6. napján történt!!!  Az idézés pedig 2007. április 16. dátumra szólt tehát több mint 3 hónapra a baleset után. Nos ok. Ekkor leültem összeszedtem a gondolataimat és összeszedtem minden olyan dolgot amivel ártatlanságunkat bizonyíthatjuk. Most nem nyitok megint bejegyzést hanem akkor folytatom itt::

Tehát 2007. április 16-a van:

Hasgörcsel meg minden de bementünk én mint tanú a párom mitn eljárás alá vont személy. Elsőnek a páromat hívták be ok kijött. Ekkor megyek be én is közvetlen utána. A hölgy felolvasta mivel vádolnak minket. Nem tudtam hogy sírjak vagy röhögjek. Egy két apróságot említve: a helyszínrajz nem felelt meg a valóságnak pl.: záróvonal helyett szaggatott, a 4 sávos út amiről szó van arról kb. 2 sávot lehetett kivenni a terelőszigetek nem szerepeltek. Ezenkívül az ütközési pontnak a kereszeteződés kellős közepe volt megadva. Persze a jó rendőrünk az azt mondta, hogy ő ismeri a helyszínt stb. ahogy mielőbb le is írtam. Nos mindegy haladjunk. Mondta a hölgy, hogy akkor mutassam már meg neki, hogy történt én próbálkoztam, de tényleg, de akár hogy forgattam a lapot nem tudtam elmutogatni azon a lapon erre kértem egy üres A4-es lapot. Megkaptam ekkor még modelleztem is a két telefonommal a balesetet. Nos és az ütközési pont???!!! Megkérdeztem, hogy hogy a fészkes fenébe lehet olyan baleset, ha elvileg a másik fél a hátunknak megy nem egyenesen és úgy hogy háromszor akkora utat megtennie? Hát erre nem igen tudott válaszolni. Ekkor mondom neki, hogy nem hallottam a cserben hagyást. Erre ő: Mi féle cserben hagyás? Mondom afféle, hogy én végig az autóban voltam és oda sem jött se velem se a párommal nem beszélt hanem elhajtott. Ha ez nem az akkor mi az? (na jó most puffogok meg minden, de akkor nem volt tanácsos ezt a hangnemet választanom, de a lényeg ez volt csak burkolva :D ). Erre a hölgy azt mondta, hogy ez nem is nála kellene, hogy legyen mert az már bűncselekmény. Nos most több nem jut eszembe, de ez volt a lényeg. Ok haza mentünk. Vártuk a döntését a hölgynek, hogy akkor most mi legyen stb. Ekkor mondta a hölgy, hogy akkor 30 napon belül küldi a határozatot. Tehát Május 16 körül.  Megint nem írok már új dátumot lássuk a folytatást: Nos a várt határozatunk 2007. június 20-án érkezett meg a balesettől számítva 4,5 hónapra mint egy 3 hónappal később a vártnál. Ekkor következő napra elkészítettem a páromnak a kérvényt az iratok kikérésére! Bejött a melóhelyemre és odaadta, hogy nézzem át én egy picit jobban ismerem a jogi dolgokat mint ő, de nem vagyok egy jogász és jogszakértő. No de az, hogy pl. a jegyzőkönyvek nincsenek aláírva. Aztán olyat állít a jelentésében a rendőr amit se mi se a másik fél nem mondtuk. Pl. ő a baleseti helyzetet a következőképp írja le.: Amikor N. A (párom) és Sz. K. nem tudtak megeggyezni akkor Sz.K. elhajtott a helyszínről FELTEHETŐLET ittassága miatt. Nos egy rész senki nem mondott olyat se Sz. K. se N.A., hogy egyáltalán beszéltek volna. Másrészt szerintem egy rendőrnek nem kéne feltételezésekbe bocsátkoznia. Ezenkívül több íraton ellentmondás van, j nem nagy, de azért feltűnt pl.: a kár érték. Aztán a cserbenhagyás nincs is ott. Ezenkívül azt írja, hogy méréssel meg mittom én milyen eljárással végezte a helyszínelést. Nos kérdem én, hogy ezt most ezt úgy gondolta, hogy ez 2 km-rel a baleseti helyszíntől is elvégezhető??? Nevetséges. Ha akkor visszamentünk volna a helyszínre biztos akkor kellő képet kaphatott volna, mert ugyebár féknyom (ami szerintem nem is volt) meg aztán az autóról lepattozgott festék (baleseti valós helyszín miatt) na és még sorolhatnám. Tehát az iratokra visszatérve semmi, semmi nem volt jó ezenkívül nem is minden papírt kapott meg a párom. Nos eddig kb. ennyi a történtet most ott tartunk, hogy rá pár napra (határidőnbelül) megírtam a csupán 5 oldalas + mellékletekből álló fellebbezését a páromnak és most várakozó állásban vagyunk. A fellebbezést úgy adta át a párom, hogy az a példány amely nálunk van arra élő lábba minden oldalra beszúrtam valami olyasmit, hogy X napon az X számú ügyhöz kapcsolódó fellebbezést határidőn belül átvettem aláírás. A párom mondta, hogy nem igen tetszett a néninek, hogy mindent alá kell írni, de így már biztos vagyok abban, hogy ezt nem tudja letagadni :D . Nos ha majd lesz ez ügyből fejlemény majd még írok, de akkor most majd egy másik bejegyzésen jöjjön a biztosítós sztorynk. Az se kutya :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozutibaleset.blog.hu/api/trackback/id/tr13152093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása